1ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
1ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ I | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 6 | 7 |
1ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ I | Ιωάννης Μαρούδας | Υ | 3 | 4 |
1ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ I | Κωνσταντίνος Κεφάλας | Υ | 4 | 4 |
1ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ I | Έλενα Εφέογλου | Υ | 3 | 4 |
1ΜΟ1 | ΜΟΝΤΑΖ I | Αθανασία Στεργιάκη | Υ | 3 | 3 |
1ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ I | Ελευθερία Θανούλη | Υ | 4 | 4 |
1ΙΚ2 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ I | Δέσποινα Κακλαμανίδου | Υ | 3 | 4 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
2ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
2ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ II | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 6 | 7 |
2ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ II | Κλεονίκη Δρούγκα | Υ | 3 | 4 |
2ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ II | Έλενα Εφέογλου | Υ | 4 | 4 |
2ΗΜ1 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ I | Χρήστος Α. Γούσιος | Υ | 3 | 4 |
2ΣΓ1 | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | – | Υ | 3 | 4 |
2ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ II | Ελευθερία Θανούλη | Υ | 4 | 3 |
2ΕΕΜΠ1 | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ-ΕΙΚΟΝΙΚΗ-ΜΕΙΚΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | Νεφέλη Δημητριάδη | Υ | 3 | 4 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
3ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
3ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ I | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 6 | 10 |
3ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ III | Κλεονίκη Δρούγκα | Υ | 3 | 4 |
3ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ II | Κώστας Κεφάλας | Υ | 4 | 4 |
3ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ II | Απόστολος Καρακάσης | Υ | 3 | 4 |
3ΗΜ1 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ II | Δέσποινα Κλωνάρη | Υ | 3 | 4 |
3ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ III | Χριστίνα Αδάμου | Υ | 4 | 4 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
4ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
4ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ IV | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 6 | 10 |
4ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ III | Απόστολος Καρακάσης | Υ | 3 | 4 |
4ΗΜ1 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ III | Θοδωρής Παπαδημητρίου | Υ | 3 | 4 |
4ΣΓ1 | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ | – | Υ | 3 | 4 |
4ΦΩ1 | Δ/ΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ III | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
Υ | 4 | 4 |
4ΝΤ1 | ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ I | Απόστολος Καρακάσης | Υ | 3 | 4 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
5ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
5ΕΣΘ2 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ V | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 5 | 10 |
5ΠΓ1 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Δημήτρης Παπαδόπουλος | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ V | Παναγιώτης Ιωσηφέλης | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ III | Νικόλαος Αλέτρας | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ IV | Ιωάννης Κολαξίζης | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ I | Μαρία Καβαλιώτη | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΣΓ3 | ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ | Μαρία Καβαλιώτη | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ IV | Χριστίνα Αδάμου | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΙΚ1 | Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | Ελευθερία Θανούλη Παρασκευάς Μουρατίδης | ΕΥ | 4 | 5 |
5ΗΜ1 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ IV | Χρήστος Γούσιος | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΣΓ4 | ΧΩΡΟΣ- ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ- ΕΝΔΥΜΑ I | Βίκυ Κερτεμελίδου | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΕΜΠ1 | ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ-ΜΕΙΚΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ I | Νεφέλη Δημητριάδη | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΗΜ2 | ΟΡΧΗΣΤΡΑ I- ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | Θοδωρής Παπαδημητρίου | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΗΜ3 | ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | Θοδωρής Παπαδημητρίου | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΙΝΤ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ | Δεν προσφέρεται το 2023-24 | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΜΝΤ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ | Απόστολος Καρακάσης | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΣΕ2 | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΟ | Ιωάννης Μαρούδας | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΙΤ1 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ | Στέλλα Λάββα | ΕΥ | 3 | 5 |
5ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ IV | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
EY | 4 | 5 |
5ΞΓ1 | ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ | Κλεοπάτρα Κοντούλη | ΕΥ | 3 | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
6ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
6ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ VI | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | Υ | 6 | 10 |
6ΠΓ1 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Δημήτρης Παπαδόπουλος | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ VI | Παναγιώτης Ιωσηφέλης | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΠΑ2 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | Χριστίνα Μπουτσούκη | ΕΥ | 5 | 5 |
6ΠΑ3 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ IV | Κώστας Κεφάλας | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ V | Ιωάννης Κολαξίζης Αθανασία Στεργιάκη |
ΕΥ | 5 | 5 |
6ΠΑ4 | STREAMING ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ | Νικόλαος Αλέτρας | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ II | – | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ V | Δέσποινα Κακλαμανίδου | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΣΘ2 | ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ II | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΣΘ3 | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΣΕ3 | ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ | Δεν προσφέρεται το 2023-24 | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΣΕ4 | ΣΕΝΑΡΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ | Κλεονίκη Δρούγκα | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΣΓ4 | ΧΩΡΟΣ- ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ- ΕΝΔΥΜΑ II | Βίκυ Κερτεμελίδου | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΝΤ1 | ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ II | Απόστολος Καρακάσης | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΕΜΠ1 | ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ-ΜΕΙΚΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ II | Νεφέλη Δημητριάδη | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΗΜ3 | Αρχές της Γνωστικής Ψυχολογίας και Ψυχοακουστικά Φαινόμενα στον Ήχο και τη Μουσική του Κινηματογράφου | Δέσποινα Κλωνάρη | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΗΜ1 | ΗΧΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | Χρήστος Γούσιος | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΗΜ2 | ΟΡΧΗΣΤΡΑ II- ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | Θοδωρής Παπαδημητρίου | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΙΕΚ1 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ | Παρασκευάς Μουρατίδης | ΕΥ | 3 | 5 |
6ΙΚ2 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ | Χριστίνα Αδάμου | ΕΥ | 4 | 5 |
6ΣΕ56ΣΓ3 | ΣΕΝΑΡΙΑΚΕΣ ΓΡΑΦΕΣ, ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΙ | Ιωάννης Μαρούδας- | ΕΥΕΥ | 34 | 55 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
7ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
7ΠΓ1 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Δημήτρης Παπαδόπουλος | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ VII | Παναγιώτης Ιωσηφέλης | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ V | Νικόλαος Αλέτρας | ΕΥ | 4 | 6 |
7ΣΘ1 | ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ | Δεν προσφέρεται το 2023-2024 | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΦΩ1 | Δ/ΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VI | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
ΕΥ | 4 | 6 |
7ΦΩ2 | Δ/ΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VII | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
ΕΥ | 4 | 6 |
7ΜΟ3 | ΜΟΝΤΑΖ VI | Ιωάννης Κολαξίζης | ΕΥ | 4 | 6 |
7ΗΜ2 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ V | Χρήστος Γούσιος | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΗΜ3 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ VI | Θοδωρής Παπαδημητρίου | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ III | Τάσος Τυρίμος | ΕΥ | 4 | 6 |
7ΣΕ3 | ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ | Κλεονίκη Δρούγκα | ΕΥ | 4 | 6 |
7ΣΘ2 | ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΜΟΕΘ1 | ΜΟΝΤΑΖ-ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ | Δεν προσφέρεται το 2023-2024 | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΜΟ4 |
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΟΝΤΑΖ: Χώρος, Χρόνος, Οπτική γωνία, Ύφος |
Δεν προσφέρεται το 2023-2024 | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΘΚ1 | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ & ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΛΟΥ | Δέσποινα Κακλαμανίδου | ΕΥ | 3 | 6 |
7ΕΕΜΠ1 | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ-ΕΙΚΟΝΙΚΗ-ΜΕΙΚΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ | Νεφέλη Δημητριάδη | ΕΥ | 3 | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
8ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
8ΠΓ1 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Δημήτρης Παπαδόπουλος | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΕΡ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ VIII | Κώστας Κεφάλας | ΕΥ | 6 | 6 |
8ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ VIII | Παναγιώτης Ιωσηφέλης | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΠΑ3 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ VI | Κώστας Κεφάλας | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΠΑ4 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ VII | Νικόλαος Αλέτρας | ΕΥ | 4 | 6 |
8ΦΩ1 | Δ/ΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VIII | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
ΕΥ | 4 | 6 |
8ΦΩ2 | Δ/ΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ IX | Δημήτρης Θεοδωρόπουλος Παναγιώτης Σαλαπάτας Έλενα Εφέογλου |
ΕΥ | 4 | 6 |
8ΜΟ3 | ΜΟΝΤΑΖ VII | Ιωάννης Κολαξίζης | ΕΥ | 4 | 6 |
8ΗΜ2 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ VII | Χρήστος Γούσιος | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΗΜ3 | ΗΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ VIII | Θοδωρής Παπαδημητρίου | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ IV | – | ΕΥ | 4 | 6 |
8ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VI | Ελευθερία Θανούλη | ΕΥ | 4 | 6 |
8ΕΦ1 | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ | Δέσποινα Κακλαμανίδου | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΙΚ2 | ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ | Δέσποινα Κακλαμανίδου | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΣΕ2 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΩΝ | Ιωάννης Μαρούδας | ΕΥ | 3 | 6 |
8ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII | Χριστίνα Αδάμου | ΕΥ | 4 | 6 |
8ΣΘ2 | ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ-ΣΚΡΙΠΤ | Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος | ΕΥ | 3 | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
9ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS | |
ΔΠΛ | ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | Έρευνα- Προετοιμασία | Υ | – | 30 |
10ο ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS | |
ΔΠΛ | ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ | Εκπόνηση- Υλοποίηση | Υ | – | 30 |
ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΜΗΝΟ | |||||
ΚΩΔ | ΜΑΘΗΜΑ | ΔΙΔΑΣΚΩΝ/ΟΥΣΑ | ΤΥΠΟΣ | Δ.Ω. | ECTS |
ΟΟΥ1 | ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ | Δεν προσφέρεται το 2022-23 | ΕΥ | 3 | 6 |
ΦΨΣ1 | ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ I | Τάσος Τυρίμος | ΠΡ | 2 | 2 |
ΦΨΣ2 | ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ II | Τάσος Τυρίμος | ΠΡ | 2 | 2 |