Πώς προσεγγίζουν οι νέοι επιμελητές ένα κινηματογραφικό αρχείο, τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη; Πώς αντιλαμβανόμαστε στην ψηφιακή εποχή το οικοσύστημα κάθε οργανωμένης συλλογής οπτικοακουστικού υλικού; Πώς μετακινούμαστε από την εμπειρία του χρήστη στη διεύρυνση του δημόσιου χώρου; Πώς μπορεί η διαχείριση μιας αχανούς δεξαμενής αναπαραστάσεων να οδηγήσει στην κριτική αντιμετώπιση των δομών και της λειτουργίας κάθε αρχειακού σχηματισμού; Έχοντας ως αφετηρία τα παραπάνω ερωτήματα, η εισήγηση θα εξετάσει τι συνιστά κινηματογραφικό γεγονός στην εποχή μας, και ιδιαίτερα μετά την πανδημία, κατά τη διάρκεια της οποίας διαφορετικοί οργανισμοί και φορείς «άνοιξαν» τα αρχεία τους μέσω του διαδικτύου. Έτσι, αποσκοπεί στο να ενθαρρύνει τη συλλογική σκέψη γύρω από την κυριολεκτική έννοια του επιμελητή: ενός ατόμου που φροντίζει με επιμονή και συστηματικότητα μια κατάσταση που συχνά επιδέχεται αλλαγή, βελτίωση ή θεραπεία.
Η Γκέλυ Μαδεμλή (1982) είναι υποψήφια διδάκτορας στο Amsterdam School of Cultural Analysis του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ, óπου εκπονεί την έρευνά της για την έννοια της κρίσης σε διαφορετικές εκφράσεις της ελληνικής κινηματογραφικής κληρονομιάς. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή (peer-reviewed) επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τóμους, ενώ επίσης έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος για τον ελληνικó έντυπο και διαδικτυακó περιοδικó τύπο. Απó το 2003 συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης σε διάφορα πóστα, μεταξύ άλλων και ως βοηθóς προγράμματος (2009-2010) και συντονίστρια, κειμενογράφος και επιμελήτρια ύλης των ετήσιων εκδóσεων του Φεστιβάλ (2012-σήμερα). Σήμερα είναι μέρος της ομάδας προγράμματος του Οργανισμού και συντονίστρια του εκδοτικού του τμήματος. Διετέλεσε μέλος της ομάδας προγράμματος του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σύρου (SIFF) και του ETHNOFEST και έχει επιμεληθεί κινηματογραφικά προγράμματα για χώρους óπως το LIMA (li-ma.nl), η ΟΤ301 (ot301.nl) και η Ταινιοθήκη της Βραζιλίας (Mostra de Cinema Grego). Είναι επίσης μέλος της εκδοτικής ομάδας της επιστημονικής επιθεώρησης FilmIcon: Journal of Greek Film Studies.